سبد خرید شما
Fa   En

برای شما

پشتیبانی

تماس با پشتیبانی

شبکه های مجازی

  • اینستاگرام
  • تلگرام
  • ایتا

شرکت IKA

شرکت IKA

شرکت IKA با بیش از 100 سال سابقه فعالیت از پیشروان در زمینه طراحی و تولید تجهیزات آزمایشگاهی و صنعتی است. این شرکت آلمانی در سال 1910 در شهر Staufen تاسیس گردید و در سال 1940 به شهر Staufen im Breisgau  انتقال پیدا کرد.
امروزه بیش از 9000 کارمند در 10 مکان و4 قاره برای نمایندگی های متعدد این مجموعه مشغول به کار هستند.

کمپانی IKA در طول این سال ها به بررسی و توسعه تکنولوژی‌های نوین و ارائه راهکارهای نوآورانه برای صنایع مختلف پرداخته است.

محصولات (IKA) دارای کیفیت ساخت بالایی هستند و به همین دلیل نیز از انتخاب های مطمئن برای تجهیزات آزمایشگاه های کنترل کیفی، تحقیقاتی، محیط های آموزشی و صنعتی به شمار می روند. شعار این کمپانی نیز اشاره به دقت و کیفیت ساخت محصولات خود دارد:            (IKA طراحی شده برای کارهای بی نقص !)

در زیر به برخی از محصولات و خدمات اصلی این کمپانی اشاره کرده ایم:

میکسر ها و آسیاب های برند IKA :

 IKA میکسرها و آسیاب‌هایی با کیفیت بالا و قابلیت‌های متنوع تولید می‌کند. این تجهیزات از جمله مخلوط‌کننده‌ها، آسیاب‌های خشک و تر، میکسرهای دستگاهی و صنعتی است که برای کاربرد های مختلف از جمله آزمایشگاهی، فرآیند تولید و صنایع شیمیایی استفاده می‌شوند.

دستگاه های گرمایشی و سرمایشی برند IKA:

 شرکت IKA دستگاه‌های گرمایش و سرمایشی پیشرفته‌ای را تولید می‌کند. این تجهیزات شامل گرم‌کننده‌های آبی و روغنی، خنک‌کننده‌های آبی و همچنین سیستم‌های کنترل دما و ترموستاتیک، روتاری اواپراتور، سیرکولاتور و …می‌شوند که در آزمایشگاه‌ها و صنایع مختلف برای کنترل دما و انجام فرآیندهای حرارتی استفاده می‌شوند.

بیشتر بخوانید:معرفی برند سیسمکس – Sysmex

خلوص‌سنجی و اندازه‌گیری : IKA

این مجموعه دستگاه‌هایی برای اندازه‌گیری و خلوص‌سنجی مواد را نیز تولید می‌کند که شامل اسپکتروفتومترها، فلوریمترها، کالریمترها و دستگاه‌های آنالیز مواد است که در آزمایشگاه‌ها و صنایع مختلف برای ارزیابی و تجزیه‌ و تحلیل مواد مورد استفاده قرار می‌گیرند.

ترازوها و تجهیزات اندازه‌گیری : IKA

ترازوها و تجهیزات اندازه‌گیری دقیق را تولید می‌کند. این شامل ترازوهای تحلیلی، ترازوهای تجربی، ترازوهای صنعتی و دستگاه‌های اندازه‌گیری pH و EC است که در آزمایشگاه‌ها و صنایع مختلف برای اندازه‌گیری دقیق و تجزیه‌ و تحلیل مواد استفاده می‌شوند.

از دستگاه های دیگر تولید شده توسط این کمپانی می توان به انواع ورتکس و هات پلیت ساده و مگنت،انواع میکروپیپت، بیوراکتور ها و … اشاره کرد.

خدمات پس از فروشIKA  :

این مجموعه همچنین یک سیستم قوی از خدمات پس از فروش را به شما ارائه می‌دهد. این خدمات شامل نصب، آموزش، تعمیر و تعویض قطعات یدکی می‌شود. با ارائه خدمات پس از فروش قوی و مستمر،IKA  به مشتریان خود اعتماد و رضایت بیشتری می‌بخشد.

شرکت IKA با تمرکز بر کیفیت، دقت و نوآوری تجهیزات آزمایشگاهی و صنعتی، توانسته است به عنوان یک نام برجسته در صنایع مختلف شناخته شود. ارائه محصولات و خدمات با کیفیت بالا و تکنولوژی مدرن، از ویژگی‌های بارز این کمپانی است.

شما عزیزان میتوانید برای اطلاعات بیشتر از دستگاه ها و مواد مصرفی مولکولی و همچنین برای مشاوره ازمایشگاه ولکولی و راه اندازی تست های جدید در آزمایشکاه خود با کارشناسان ما در شرکت مانا تک در تماس باشید، مشاوران ما شما را به بهترین نحو و با کمترین هزینه ممکن راهنمایی میکنند. منتظر شما هستیم

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Fa En