سبد خرید شما
Fa   En

برای شما

پشتیبانی

تماس با پشتیبانی

شبکه های مجازی

  • اینستاگرام
  • تلگرام
  • ایتا

معرفی برند Life Tech

تاریخچه شرکت

شرکت Life Technologies یک بازیگر مهم در صنعت بیوتکنولوژی بود و به دلیل کمک‌های خود به علوم زیستی، علوم کاربردی و محصولات بالینی شناخته می‌شد. این شرکت از ادغام بین شرکت‌های Invitrogen Corporation و Applied Biosystems Inc. در نوامبر 2008 به وجود آمد و نتیجه آن درآمد ترکیبی تقریباً 3.5 میلیارد دلار، حدود 9500 کارمند و دارا بودن بیش از 3600 مجوز و اختراع بود. نام “Life Technologies” خود ریشه‌های تاریخی به دهه 1980 باز می‌گردد.

در ابتدا، این نام از ادغام بین GIBCO (شرکت زیست‌شناسی Grand Island) و آزمایشگاه‌های تحقیقاتی Bethesda به وجود آمد. اگرچه این نام زمانی که Invitrogen آن را در سال 2000 خریداری کرد، متوقف شد، اما پس از ادغام با Applied Biosystems در سال 2008 دوباره احیا شد. این تصمیم تحت تأثیر دیدگاه تیم مدیریت جدید برای نهاد متحد شده بود. طی سال‌های فعالیت خود، Life Technologies در خریداری‌ها برای گسترش پایه فناوری و محصول خود فعال بود.

این شامل خرید شرکت‌هایی مانند BioTrove، AcroMetrix، Ion Torrent، Navigenics، Pinpoint Genomics، Compendia Bioscience، گروه میکروسکوپی پیشرفته (AMG) و BAC از هلند، در میان دیگران بود. هر خرید به منظور افزایش پیشنهادات Life Technologies در بیان ژن، تشخیص، تجزیه و تحلیل ژنوتایپ، تشخیص مولکولی و تصفیه پروتئین بود.

با این حال، عملیات مستقل Life Technologies با خریداری توسط Thermo Fisher Scientific در ژانویه 2014 به پایان رسید. پس از این خرید، محصولات و برندهای Life Technologies، مانند Applied Biosystems، Invitrogen، Gibco، Ion Torrent و Molecular Probes، بخشی از پیشنهادات Thermo Fisher Scientific شدند.

این خرید تغییر قابل توجهی در چشم‌انداز بیوتکنولوژی ایجاد کرد و محدوده وسیع محصولات و خدمات Life Technologies را به عملیات جهانی Thermo Fisher ادغام کرد.  این شرکت با ارائه محصولات و خدمات با کیفیت برای تحقیقات داروسازی، ژنتیک، بیوشیمی، و سلولی، به ارتقای پژوهش‌های علمی و پزشکی جهانی کمک کرده است. Life Tech به عنوان یکی از پیشگامان در استفاده از تکنولوژی‌های پیشرفته مولکولی و سلولی شناخته می‌شود و نقش بسزایی در پیشرفت علمی و پزشکی جهانی ایفا می‌کند. ارزش‌های اصلی این شرکت شامل نوآوری، کیفیت، و تعهد به پشتیبانی از تحقیقات علمی است.

این شرکت یکی از مجموعه های برتر در زمینه فناوری‌های زیستی است که تمرکز خود را بر روی ارائه راهکارهای نوآورانه در زمینه علوم زیستی قرار داده است.

سودمند برای علم، سودمند برای مشتری:

  • کیفیت بالا و قابلیت اعتماد محصولات
  • نوآوری و پیشرفت در تکنولوژی‌های زیستی
  • خدمات پس از فروش حرفه‌ای و مشاوره‌ای برای مشتریان
  • آموزش‌های جامع و آخرین مطالب علمی
  • تعهد به پیشبرد علم و تحقیقات در حوزه‌های زیستی
  • همکاری با محققان و دانشجویان در سراسر جهان برای رسیدن به دانش و فناوری بیشتر

محصولات تولیدی

1.کیت‌های PCR: شامل کیت‌های PCR تک ریکشن، مولتی پلکس و کیت‌های RT-PCR

بیشتر بخوانید:Quest Diagnostics

2. کیت‌های Cycle sharp: جهت بررسی چرخه‌ی حیات سلولی و تحقیقات ژنتیکی.

3. آنتی بادی‌ها و ریجنت‌ها: برای بررسی پروتئین‌ها و انجام آزمایشات ایمونو بیوشیمیایی.

4. محیط‌های کشت سلولی: انواع محیط‌های کشت سلولی برای تحقیقات سلولی.

5. محصولات پروتئینی: شامل ریجنت‌ها، کیت‌های ایمونوپرسیپیتیشن و غیره.

محصولات معروف برند Life Tech :

 Taq DNA Polymerase: یکی از محصولات برجسته برای آمپلیفیکاسیون ژن‌ها.  RNA Extraction Kit: کیت‌های استخراج RNA برای تحقیقات مولکولی. Protein Assay Kits : جهت اندازه‌گیری مقدار پروتئین‌ها در نمونه‌ها.

نمایندگی‌های Life Tech در سراسر دنیا

این برند نمایندگی‌های فروش و خدمات پس از فروش خود را در سراسر جهان دارد، از جمله: آمریکا- کانادا- کشور های اروپایی (مانند انگلستان، آلمان، فرانسه)- آسیا و استرالیا (چین، ژاپن، استرالیا)- خاورمیانه (در امارات متحده عربی، ترکیه و ایران) و شعار این شرکت اینگونه است: “Empowering Science” یعنی تقویت علم ! این شعار نشان از تمرکز شرکت بر ارائه تکنولوژی‌های نوین و قدرتمند در زمینه علوم زیستی و افزایش قدرت تحقیقات علمی است.

برای اطلاع یشتر با مشاوران ما در شرکت ماناتک در تماس باشید

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Fa En