سبد خرید شما
Fa   En

برای شما

پشتیبانی

تماس با پشتیبانی

شبکه های مجازی

  • اینستاگرام
  • تلگرام
  • ایتا

مقایسه مدل های مختلف QIAcuity

سیستم QIAcuity Digital PCR از QIAGEN مدل‌ها و تنظیمات مختلفی را ارائه می‌دهد که هر یک برای نیازهای تحقیقاتی و کاربردهای متفاوتی طراحی شده‌اند. این سیستم به دلیل دقت بالای خود در کاربردهای PCR دیجیتال (dPCR) شناخته شده است، که شامل تشخیص جهش‌های نادر، تحلیل تغییرات تعداد کپی، تحلیل بیان ژن، تشخیص عوامل بیماری‌زا، ژنوتایپینگ و تحقیقات miRNA می‌باشد.

در اینجا مدل‌ها و پلتفرم های مختلف موجود و ویژگی‌های کلیدی آن‌ها آورده شده است:

  • QIAcuity One, 2plex Device/System:

این یک دستگاه PCR دیجیتال تک‌پلیت است که قادر به تشخیص تا 2 رنگ فلورسنت است. این سیستم شامل یک رولر، حافظه فلش USB و مجموعه نرم‌افزار QIAcuity می‌باشد. همچنین گزینه‌هایی برای نگهداری پیش گیرانه و گارانتی برای کار، سفر و قطعات وجود دارد.

  • QIAcuity One, 5plex Device/System:

مشابه مدل 2plex اما قادر به تشخیص تا 5 رنگ فلورسنت است، این مدل برای طیف گسترده‌تری از کاربردها طراحی شده است. این نیز شامل نرم‌افزار لازم، حافظه فلش USB و گزینه‌های نگهداری و آموزش است.

  • QIAcuity Four Platform System:

این یک مدل پیشرفته‌تر با تنظیمات PCR دیجیتال چهار پلیت است. قادر به تشخیص تا 5 رنگ فلورسنت است و شامل یک رایانه نوت‌بوک، اسکنر بارکد، رولر، حافظه فلش USB و مجموعه نرم‌افزار QIAcuity است. این مدل برای کاربردهای با توانایی بالا مناسب است.

بیشتر بخوانید:الگوهای جهش ناشی از قرار گرفتن در معرض تابش 

  • QIAcuity Eight Platform System:

این مدل جامع‌ترین مدل است و برای نیازهای با توانایی بالا مناسب است. قادر به پردازش هشت پلیت و تشخیص تا 5 رنگ فلورسنت است. پکیج مرتبط شامل یک رایانه نوت‌بوک، اسکنر بارکد، رولر نانوپلیت، حافظه فلش USB و مجموعه نرم‌افزار است.

سایر توضیحات

  • هر مدل پیکربندی های مختلف صفحه را برای مطابقت با عملکرد خاص و الزامات حساسیت سنجش ارائه می دهد. به عنوان مثال، صفحات برای کاربردهای توان عملیاتی بالاتر، توزیع نمونه 8000 میکروچاهکی را ارائه می دهند، در حالی که صفحات برای کاربردهای حساس تر، مانند تشخیص جهش های نادر، می توانند تا 24 نمونه را با توزیع 36000 میکروچاهک تجزیه و تحلیل کنند.
  • مجموعه نرم‌افزار QIAcuity که برای کنترل ابزار ضروری است، کاربران را قادر می‌سازد تا آزمایش‌های PCR را تعریف کنند، نمونه‌ها را به نانوپلیت‌ها اختصاص دهند و داده‌ها را برای تجزیه و تحلیل به ابزار انتقال دهند. این یک تجربه PCR دیجیتال یکپارچه را با عملکردهای متعدد الگو تسهیل می کند و می تواند برای دسترسی آسان تر و مدیریت داده ها در یک شبکه محلی (LAN) ادغام شود.

 

کلام آخر:

این مدل‌ها در سیستم PCR دیجیتال QIAcuity طیف وسیعی از کاربردهای تحقیقاتی را برآورده می‌کنند و از نظر توان عملیاتی، حساسیت و قابلیت‌های مالتی پلکسی انعطاف‌پذیری را ارائه می‌دهند.

برای اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در شرکت ماناتک در تماس باشید.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Fa En