سبد خرید شما
Fa   En

برای شما

پشتیبانی

تماس با پشتیبانی

شبکه های مجازی

  • اینستاگرام
  • تلگرام
  • ایتا
شرکت تجهیزات ازمایشگاهی ایلومینا

شرکت ایلومینا (Illumina)

شرکت Illumina

ایلومینا (ILLUMINA) یک شرکت فناوری ژنومیک است که راه حل های مبتنی بر توالی و آرایه برای تحقیقات ژنتیکی ارائه میدهد. ماموریت این شرکت بهبود سلامت انسان با باز کردن قدرت ژنوم است. این شرکت با تحقیقات پیشرو در زمینه ژنوم، بینشهای جدیدی را در مورد بیماری ها، تشخیص زود هنگام، درمان و پیشگیری فراهم میکند. اگر مایلید، میتوانید وبسایت رسمی این شرکت را در اینجا ببینید.

ایلومینا در سال ۱۹۹۸ تاسیس شده و دفتر مرکزی آن در سان دیگو، کالیفرنیا قرار دارد. این شرکت در بورس ناسداک با نماد ILMN معامله میشود. این شرکت دارای ۲۹۵ نظر کاربران و رتبه ۴.۵ از ۵ است

ایلومینا فناوری های توالی و آرایه را برای تجزیه و تحلیل تغییرات ژنتیکی در هر مقیاس ارائه میدهد. این شرکت دستگاه های توالی و آرایه را با قابلیت های مختلف طراحی کرده است که مطابق با نیازهای پژوهشگران و کاربران هستند. بعضی از دستگاه های معروف این شرکت عبارتند از: NovaSeq, NextSeq, MiSeq, MiniSeq, iSeq, HiScan, iScan, Infinium, BeadArray

ایلومینا همچنین منابع آموزشی و وبینارهای رایگان را برای کسانی که میخواهند بیشتر در مورد ژنوم و کاربردهای آن بدانند، فراهم کرده است. شما میتوانید بازکشف های جدید ژنوم را توسط دانشمندان این شرکت ببینید یا دوره های رایگان را پیدا کنید تا به بهبود آزمایشات خود کمک کنید.

ایلومینا محصولات متنوعی را برای توالی و آرایه ژنومیک عرضه میکند. این محصولات شامل دستگاه های توالی و آرایه، کیتها و واکنشگرهای آزمایشگاهی، و منابع آموزشی هستند. برخی از محصولات این شرکت عبارتند از:

• دستگاه های توالی: این دستگاه ها قادر به خواندن توالی DNA یا RNA نمونه های مختلف هستند. برای مثال، NovaSeq 6000 یک دستگاه توالی با ظرفیت بالا است که میتواند توالی کامل ژنوم انسان را در کمتر از ۲ روز انجام دهد MiSeq یک دستگاه توالی با قابلیت حمل آسان است که میتواند برای تحقیقات میکروب شناسی، سلولهای تکی، و بسیاری از کاربردهای دیگر استفاده شود.

• دستگاه های آرایه: این دستگاه ها قادر به اسکن کردن آرایه های میکروچیپ هستند که حاوی DNA یا RNA نمونه های مختلف هستند. برای مثال، iScan یک دستگاه آرایه با سرعت بالا است که میتواند هزاران نمونه را در روز اسکن  NextSeq 550 یک دستگاه ترکیبی است که هم قابلیت توالی و هم قابلیت آرایه را دارد.

• کیت ها و واکنشگرهای آزمایشگاهی: این محصولات شامل مجموعه های از مواد شیمیایی و بایولوژیک هستند که برای ساخت، تقویت، و خواندن DNA یا RNA نمونه ها لازم هستند. برای مثال، TruSight Oncology 500 یک کیت توالی است که میتواند پروفایل ژنتیک سرطان را با استفاده از NGS تعیین کند. Infinium MethylationEPIC v2.0 چینش ژنتيكي يك كيت آرايش است كه ميتواند الگوي متيلاسيون DNA را با استفاده از آرائش ميكروچيپ بسيار حساس بسنجد.

بیشتر بخوانید:معرفی برند سیسمکس – Sysmex

• منابع آموزشی: این شامل وبینار، دورۀ آموزشى، پادکست، ویدئو، وبلاگ، و منابع دانشگاه با علاقۀ عميق به ژنوميك هستند. برای مثال، Illumina Genomics Podcast ۱ پادکست است که دربارۀ جدیدترین پژوهش و فنّآورى در حىطۀ ژنوميك صحبت میکند.

ایلومینا با چندین دانشگاه معتبر در سراسر جهان همکاری میکند تا پژوهشهای ژنومیک را ترویج و تسهیل کند. برخی از همکاری های این شرکت عبارتند از:

دانشگاه ملبورن: ایلومینا و دانشگاه ملبورن با حمایت دولت ویکتوریا، یک مرکز ژنومیک به ارزش ۶۰ میلیون دلار استرالیا در ملبورن ایجاد کردهاند. این مرکز بهبود سلامت عمومی را از طریق پژوهش و تشخیص در زمینه هایی مانند بیماریهای عفونی (از جمله کروناویروس) هدف قرار داده است.

• دانشگاه کالج لندن: ایلومینا و دانشگاه کالج لندن یک پروژۀ مشترک را برای تحقیقات ژنوم در زمینه های مختلف از جمله سرطان، باروری، و بیماریهای نادر راه اندازی کردهاند. این پروژۀ ۵ سالۀ با هدف افزایش دسترسی به توالی نسل بعد (NGS) و بهبود کارآمدی و کاربرپسندی آزمایشگاه های ژنتیک انجام میشود.

دانشگاه هاروارد: ایلومینا و دانشگاه هاروارد یک تفاهم نامۀ همکاری را برای تاسیس ۱۰۰۰ ژنوم پروژکت (1000 Genomes Project) منعقد کرده اند. این پروژۀ بین المللی با هدف تولید نقشۀ ژنتیک جامع از تنوع ژنوم انسان شروع شده است. این پروژۀ عظیم به عنوان منبع مرجع برای پژوهشگران در زمینه های مختلف مورد استفاده قرار میگیرد.

در نهایت شما دوستان میتوانید برای خرید دستگاه های مولکولی و مواد مصرفی مورد نیاز در تست های مولکولی با ما در شرکت ماناتک در تماس باشید.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
pori
pori
8 ماه قبل

این شرکت امریکاییه؟

مهلا شهریاری
7 ماه قبل
پاسخ به  pori

سلام دوست عزیز
بله این شرکت امریکایی هست و در کالفورنیا واقع شده است.

Fa En