سبد خرید شما
Fa   En

برای شما

پشتیبانی

تماس با پشتیبانی

شبکه های مجازی

  • اینستاگرام
  • تلگرام
  • ایتا

مشاوره خرید UPS

مشاوره خرید UPS

در این عصر تحول دیجیتال، زمانی که به طور فزاینده‌ای به سیستم‌ها و داده‌های فناوری اطلاعات برای حفظ بازدهی کسب‌وکار خود متکی هستید، اطمینان از اینکه این سیستم‌ها می‌توانند حتی در مواجهه با قطع برق کار کنند، مهم‌تر از همیشه است.

تعریف یو پی اس

منابع تغذیه اضطراری (UPS): تامین برق پشتیبانی برای IT و سایر سیستم ها، حیاتی است که در مواجهه با قطع برق، یک یو پی اس با کیفیت بتواند به معنای تفاوت بین کسب و کار معمول با داده های از دست رفته و ساعت ها از دست رفتن بهره وری باشد.

منبع تغذیه بدون وقفه(UPS) برق پشتیبان خوب و ایمن را برای تجهیزات الکترونیکی متصل فراهم می کند. یو پی اس ها دارای باتری های داخلی هستند که در صورت عدم استفاده دائما در حال شارژ شدن می باشند، بنابراین در صورت قطع برق، آماده تامین برق پشتیبان هستند. علاوه بر این، یو پی اس ها می توانند ناهنجاری هایی مانند افت برق و نوسانات برق را که موقتی هستند و می توانند به رایانه های متصل و سایر لوازم الکترونیکی آسیب برسانند، شناسایی و جبران کنند.

مدل های مختلف یو پی اس برای محافظت از دستگاه ها، از جمله رایانه ها و تجهیزات جانبی، سرورها و تجهیزات پزشکی و همچنین مراکز داده طراحی شده اند.

بهترین راه حل پشتیبان باتری UPS برای سازمان شما به نیازهای خاص شما از نظر بارهایی که برای محافظت نیاز دارید و تحمل خطر خرابی بستگی دارد.

انوع UPSها

آنلاین: یو پی اس آنلاین بدون در نظر گرفتن شرایط پاور ورودی، یک قدرت ثابت و تقریبا کامل را فراهم می کند. این  UPSبرق ورودی ac را به dc  تبدیل می کند و در خروجی دوباره به ac  تبدیل می شود. شکل موج خروجی بسته به مدل دستگاه سینوسی شبیه سازی شده است. سیستم های یو پی اس با این فناوری زمان انتقالشان صفر است.

سیستم های  UPSبا تبدیل دوگانه برای محافظت از تجهیزات  ITمهم، سرورهای پیشرفته، نصب های مخابراطی بزرگ و تجهیزات پیشرفته شبکه… از آسیب ناشی از قطع برق، افت ولتاژ، ولتاژ بیش از حد، نویز فرکانس، تغییر فرکانس یا اعوجاج هارمونیک استفاده می کنند.

استابلایز موجود در UPS باعث یکنواخت شدن جریان خروجی برق می شود که در این مدل از یو پی اس ها به صورت خودکار انجام می گیرد.

آفلاین : UPS آفلاین ارزان ترین نوع UPS است که در کارکرد عادی، برق را از طریق شبکه برق شهری تامین می کند. در این شرایط شارژر با آمپر مناسب تری باتری ها را شارژ می کند. زمانی که برق قطع یا نوسان زیادی داشته باشد اینورتر فعال شده و با تبدیل ولتاژ dc باتری به ولتاژ ac آن را در اختیار دستگاه های متصل به خود قرار میدهد و مانع خاموش شدنشان می گردد. مدت زمان سویچ تا 8 میلی ثانیه طول می کشد. این عدد کمی زیاد است و می تواند باعث خاموشی یا راه اندازی مجدد سیستم شما شود.

کیس دستگاه UPS

بیشتر بخوانید:مشاوره خرید دستگاه ریل تایم PCR

رک دستگاه UPS

انواع اختلالات برق یو پی اس ها از آن محافظت می کنند

یو پی اس ها در برابر خرابی ناشی از انواع مختلف قطع برق محافظت می کنند، از جمله

نوسانات برق: نوسانات، انفجارهای کوتاه قدرتی دارند که می توانند از تعدادی منابع خارجی و داخلی به وجود بیایند:

خارجی: کارهای تعمیر و نگهداری تاسیسات، برخورد صاعقه، و اختلال در خطوط برق، مانند طوفان، برف، سقوط درختان و مشکلات ترانسفورماتور

داخلی: چرخه روتین روشن/خاموش موتورها در ماشین آلات، واحدهای تهویه مطبوع و همچنین سیم کشی معیوب

الزامات نصب UPS را در نظر بگیرید

  • تعداد دستگاه های شما بسیار مهم است.
  • لازم است میزان وات UPS از میزان جمع وات دستگاه های شما بیشتر باشد برای مثال اگر جمع وات تمام دستگاه های شما 4000 است از یک UPS 5kva استفاده شود.
  • عدد توان مختص هر دستگاه را بدست آورده و سپس توان ها را با هم جمع کنید و در نهایت با توجه به میزان ولت بدست آمده UPS خود را خریداری نمایید.
  • توان: حاصل ضرب جریان در ولتاژ با علامت wمیزان آمپر دستگاه را در ولتاژ آن ضرب کنید (برای هر دستگاه، اطلاعات گفته شده منحصرا برای هر دستگاه در پشت آن گذاشته شده است).

 

ویژگی های پیشرفته یو پی اس

  • فضای جایگیری UPS ها را در نظر بگیرید، لازم به ذکر است که UPS ها دارای یک کیس اصلی که برد و ترانس دستگاه درون آن قرار دارد و یک رک است که باتری ها درون آن قرار می گیرند، پس فضای لازم را برای قرار گیری کل مجموعه UPSدر نظر داشته باشید؛ بهتر است تهویه هوا به بهترین نحو انجام بگیرد و محیط کاملا مناسب و عاری از هرگونه گرد و غبار باشد.

یو پی اس ها می توانند به طور قابل توجهی در مجموعه دقیق ویژگی هایی که پشتیبانی می کنند متفاوت باشند. موارد زیر ویژگی های رایج دیگری است که در یو پی اس های مدرن یافت می شود که ممکن است بخواهید آنها را در نظر بگیرید.

  • نظارت و مدیریت از راه دور

یو پی اس هایی با پورت های شبکه داخلی یا پشتیبانی از کارت های مدیریت شبکه  (NMC)می توانند از راه دور نظارت و مدیریت شوند. در این صورت، یک گروه متمرکز IT یا امکانات می تواند وضعیت تمام یو پی اس ها را رصد کرده و از مسائلی مانند باتری هایی که نیاز به تعویض دارند مطلع شوند. NMC ها همچنین ممکن است از حسگرهای محیطی پشتیبانی کنند که امکان نظارت از راه دور شرایطی مانند دما و رطوبت را فراهم می کند.

  • کنترل پنل LCD

از منظر محلی، یک صفحه نمایش LCD روی یو پی اس می تواند اطلاعات مفیدی مانند سلامت باتری و شرایط برق را نمایش دهد و مدیریت و کنترل محلی UPS را تسهیل کند.

  • باتری های قابل تعویض توسط کاربر

هیچ باتری برای همیشه دوام نمی آورد و باتری های UPS نیز از این قاعده مستثنی نیستند. اما با توجه به اینکه هدف اصلی یو پی اس اطمینان از زمان کار است، تعویض باتری یو پی اس باید فرآیندی سریع و آسان باشد. مدل هایی را در نظر بگیرید که دارای یک پنل قابل جابجایی هستند که تعویض باتری ها را برای کاربر آسان می کند، نه اینکه نیازی به تماس با تکنسین باشد.

در نهایت اکنون می توانید با دانستن این اطلاعات، UPS مخصوص به خود را سفارش داده و از خسارت هایی که ممکن است برای شما پیش بیاید جلوگیری کنید،

شما عزیزان میتوانید بر داشتن اطلاعات بیشتر و خرید دستگاه ترمال سایکلر  و همچنین برای مشاوره تست های مولکولی و خرید مواد مولکولی با کارشناسان ما در شرکت مانا تک در تماس باشید.

5 1 رای
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
زهرا
زهرا
2 ماه قبل

قیمت این موراد برای یه دستگاه PCR چقدره؟

Fa En