سبد خرید شما
Fa   En

برای شما

پشتیبانی

تماس با پشتیبانی

شبکه های مجازی

  • اینستاگرام
  • تلگرام
  • ایتا

ریل تایم CORBETT 6000

شرکت Corbett Life Science یک شرکت فعال در حوزه علوم زیستی است. این شرکت در سال 2005 تاسیس شده و مقر آن در شهر نیویورک، ایالات متحده آمریکا قرار دارد. Corbett Life Science به عنوان یک شرکت پژوهش و توسعه فعال است و در زمینه‌های مختلفی از جمله بیوشیمی، بیولوژی سلولی، ژنتیک مولکولی، آزمایشگاهی و داروسازی فعالیت می‌کند. هدف اصلی این شرکت تحقیق و توسعه فناوری‌های نوین در حوزه علوم زیستی است و تلاش می‌کند تا با بهره‌گیری از تحقیقات پیشرفته و نوآوری، بهبود سلامت و کیفیت زندگی افراد را ارتقا دهد. Corbett Life Science با همکاری با دانشگاه‌ها، مؤسسات تحقیقاتی و صنعت داروسازی، در تولید و توسعه داروهای نوین و فناوری‌های پزشکی مشغول است. این شرکت به طور مداوم به تحقیق و توسعه فناوری‌های جدید در حوزه بیوتکنولوژی، ژنتیک و زیست‌فناوری می‌پردازد. Corbett Life Science با تکیه بر تخصص و تجربه کارکنان خود، به عنوان یک شرکت پیشرو در علوم زیستی شناخته می‌شود. این شرکت با ارائه محصولات و خدمات با کیفیت بالا، به مشتریان خود در سراسر جهان اعتماد بخشیده است. در کل، شرکت Corbet Life Science یک شرکت پژوهشی و توسعه‌دهنده در حوزه علوم زیستی است که با تمرکز بر تحقیقات پیشرفته و نوآوری، بهبود سلامت و کیفیت زندگی افراد را هدف قرار داده است.

توضیحات دستگاه:

دستگاه ریل تایم پی سی آر Real Time PCR مدل RG 6000 در دو مدل 2 کاناله و 5 کاناله به بازار عرضه شده است. Corbett Research Rotor-Gene 6000 نسل سوم آنالایزر چرخشی ریل تایم است. قالب گریز از مرکز منحصر به فرد آن به طور خاص برای الزامات مورد نیاز ریل تایم پی سی آر و تجزیه و تحلیل حرارتی نوری طراحی شده است.

شما میتوانید برای خرید دستگاه ریل تایم پی سی آر و همچنین برای ستاپ کردن روش های مرود نظر خود در تست های خاص با شرکت مانا تک در تماس باشید. مشاوران ما شما را راهنمایی خواهند کرد.

Corbet Rotorgen

مدل دستگاه

CORBET RG 6000 2 PLEX

تعداد کانال های رنگ

2 کاناله و 5 کاناله

بیشتر بخوانید:آموزش تکنیک HRM برای شناساسی ژنوتیپ و جهش ها

تعداد چاهک ها و حجم

روتور 36 خانه 0.2 – روتور 72 خانه 0.1

صفحه نمایشگر

ندارد

ساخت کشور

آلمان

سایر مشخصات

سومین نسل آنالایزر چرخشی rotary ریل تایم

دارای بیشترین برد اپتیکال (نوری) است، با 2 یا5 کانال نوری که طول موج های UV تا مادون قرمز را در بر می گیرد.

 

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Fa En