سبد خرید شما
Fa   En

برای شما

پشتیبانی

تماس با پشتیبانی

شبکه های مجازی

  • اینستاگرام
  • تلگرام
  • ایتا

دستگاه ریل تایم مدل Opus 96 از شرکت BIO-RAD

شرکت Bio-Rad Laboratories، یکی از شرکت های پیشرو در زمینه ی علوم زندگی و دیاگنوستیک مولکولی است. با بیش از ۶۰ سال تجربه در صنعت، این شرکت به طراحی، تولید و عرضه ی محصولات پیشرفته ی آزمایشگاهی و فناورانه متنوع میپردازد.

Bio-Rad با تمرکز بر نوآوری و کیفیت، به عنوان یک نام برجسته در زمینه ی تجهیزات دیاگنوستیک مولکولی، آنالیز هماتولوژی، الکتروفورز و تجزیه و تحلیل پروتئین ها شناخته میشود. محصولات این شرکت، شامل دستگاه های تولید و تجزیه و تحلیل DNA و RNA، سیستم های Real-Time PCR، انواع الکتروفورز و محصولات مرتبط با آن، سیستم های تصویربرداری ژل و دستگاه های هماتولوژی است.

استفاده از تکنولوژی های پیشرفته و نوآوری در تحقیق و توسعه، Bio-Rad را قادر به ارائه ی محصولات با دقت و عملکرد بالا، سرعت بیشتر و راحتی در استفاده کردن نموده است. با تمرکز بر بهبود عملکرد آزمایشگاه ها و افزایش دقت در تشخیص بیماری ها، این شرکت به متخصصان پزشکی، پژوهشگران و صنعتیان ابزارهای لازم را فراهم میکند. همچنین، Bio-Rad توجه ویژهای به خدمات مشتریان خود دارد.

 توضیحات دستگاه :

دستگاه pcr real time مدل CFX Opus  از کمپانی Biorad  آمریکا با ظاهری زیبا و ویژگی هایی منحصر به فرد بوده که در دو مدل 96 خانه و 384 خانه با 5 کانال رنگ به بازار عرضه گردیده است. این دستگاه دارای گرادیانت دمایی  شناسایی تارگت با حساسیت تشخیصی 1 کپی بوده و دارای بلوک واکنش بر پایه پلتیر است و 12 کیلوگرم وزن دارد.

 

Bio rad

مدل دستگاه

CFX Opus 96
تعداد کانال های رنگ

5 کاناله

تعداد چاهک ها و حجم

بیشتر بخوانید:آموزش تکنیک HRM برای شناساسی ژنوتیپ و جهش ها

ظرفیت 96 چاهک و حجم 10-125µl  ( 50-10  µl توصیه می شود)
سرعت رمپ دستگاه

متوسط رمپ ریت 3.3 / ماکسیمم رمپ ریت 5

صفحه نمایشگر

دارای نمایشگر لمسی Touchscreen قابل تنظیم و چرخش

حساسیت تشخیصی

شناسایی target با حساسیت 1 کپی

ساخت کشور

آمریکا

سایر مشخصات

دارای گرادیانت / رنج دمایی 100 – 4 / وزن دستگاه 12 کیلوگرم

 

 

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Fa En