سبد خرید شما
Fa   En

برای شما

پشتیبانی

تماس با پشتیبانی

شبکه های مجازی

  • اینستاگرام
  • تلگرام
  • ایتا

دستگاه پی سی آر مدل C1000™ Thermal Cycler شرکت Bio-Rad

شرکت Bio-Rad Laboratories، یکی از شرکت های پیشرو در زمینه ی علوم زندگی و دیاگنوستیک مولکولی است. با بیش از ۶۰ سال تجربه در صنعت، این شرکت به طراحی، تولید و عرضه ی محصولات پیشرفته ی آزمایشگاهی و فناورانه متنوع میپردازد.

Bio-Rad با تمرکز بر نوآوری و کیفیت، به عنوان یک نام برجسته در زمینه ی تجهیزات دیاگنوستیک مولکولی، آنالیز هماتولوژی، الکتروفورز و تجزیه و تحلیل پروتئینها شناخته میشود. محصولات این شرکت، شامل دستگاه های تولید و تجزیه و تحلیل DNA و RNA، سیستمهای Real-Time PCR، انواع الکتروفورز و محصولات مرتبط با آن، سیستم های تصویربرداری ژل و دستگاه های هماتولوژی است.

استفاده از تکنولوژی های پیشرفته و نوآوری در تحقیق و توسعه، Bio-Rad را قادر به ارائهی محصولات با دقت و عملکرد بالا، سرعت بیشتر و راحتی در استفاده کردن نموده است. با تمرکز بر بهبود عملکرد آزمایشگاه ها و افزایش دقت در تشخیص بیماری ها، این شرکت به متخصصان پزشکی، پژوهشگران و صنعتیان ابزارهای لازم را فراهم میکند. همچنین، Bio-Rad توجه ویژهای به خدمات مشتریان خود دارد.

 

توضیحات دستگاه:

ترموسایکلر  Bio Rad C1000 یک  pcr  گرادیانت و  فول تاچ است که از کمپانی بایورد عرضه گردیده است. صفحه نمایش لمسی دسترسی به تمام عملکردهای مورد نیاز برای ایجاد و اجرای پروتکل های PCR را فراهم می کند. دستگاه Bio Rad C1000 یک دستگاه PCR استاندارد است که بر روی یک پلت فرم انعطاف پذیر کاملاً ماژولار طراحی شده است که قادر است نیازهای توان عملیاتی مختلف را با ماژول های واکنش قابل تعویض به راحتی انجام دهد. این امکان انجام واکنش های تقویت، شبیه سازی، توالی یابی چرخه، بیان ژن و مطالعات جهش زایی را فراهم می کند. وزن این دستگاه 10 کیلوگرم بوده و دارای بلوک های 48 خانه،96 خانه و 384 خانه ای می باشد.

 

BIO RAD

مدل دستگاه

C 1000

تعداد چاهک ها و حجم

بلوک 48/48 خانه دوگانه سریع، 96 خانه ای سریع، 96 خانه ای عمیق، ماژول 384 خانه

دقت دمایی

±0.2°C of programmed target at 90°C

بیشتر بخوانید:روند پیشرفت دستگاه های ترموسایکلر PCR در شرکت ABI (2)

یکنواختی دمایی

4°C well-to-well  within 10 sec of arrival at 90°C

محدوده دمایی

0 تا 100 درجه سانتی گراد

سرعت رمپ دستگاه

ماکسیمم رمپ ریت 4 درجه بر ثانیه

صفحه نمایشگر

صفحه گرافیکی لمسی 8.5 اینچی

ساخت کشور

آمریکا

سایر مشخصات

گرادیانت

10 کیلوگرم

100ولتاژ  تا 240 ولت

 

5 1 رای
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Ali emami
Ali emami
4 ماه قبل

سلام
این دستگاه بهتر هست از نظر روتین استفاده یا دستگاه وریتی abi؟

Fa En