سبد خرید شما
Fa   En

برای شما

پشتیبانی

تماس با پشتیبانی

شبکه های مجازی

  • اینستاگرام
  • تلگرام
  • ایتا

دستگاه ریل تایم پی سی آر مدل Rotor Gene Q 2plex HRM

دستگاه ریل تایم مدل Rotor-Gene Q از شرکت QIAGEN

شرکت QIAGEN، یک شرکت بینالمللی فعال در حوزهی علوم زندگی و تکنولوژی مولکولی است. با بیش از ۳۵ سال تجربه، این شرکت به طور گسترده در زمینه های تحقیقاتی، تشخیصی و صنعتی فعالیت میکند. QIAGEN از تخصص و تجربهی خود در زمینه ی فرآیندهای استخراج و تجزیه وتحلیل نمونه های مولکولی بهره میبرد. با استفاده از تکنولوژی های پیشرفته ی مولکولی، ابزارها و کیت های آزمایشگاهی، این شرکت به محققان و دانشمندان در تحقیقات بیولوژیکال، ژنتیک، ژنومیک، پروتئومیک و تشخیص بیماری ها کمک میکند.ش

تولیدات QIAGEN شامل محصولات متنوعی از جمله کیت های استخراج DNA/RNA، کیتهای PCR و Real-Time PCR، کیتهای سیکوئنسینگ، تجهیزات استخراج و تصفیه ی نمونه ها و نرم افزارهای تحلیلی مولکولی است. این محصولات با دقت بالا، کیفیت برتر و قابلیت تکرارپذیری بالا، توانسته اند به یک انتخاب محبوب برای محققان و کاربران در سراسر جهان تبدیل شوند.

با توجه به نیازهای مشتریان، QIAGEN متعهد به ارائه ی خدماتی و  مشاوره ای میباشد. تیم فنی و پشتیبانی این شرکت، مشتریان را در انتخاب و استفاده از محصولات و راهکارهای صحیح یاری میکند و به اطمینان از بهره وری بهتر از محصولات QIAGEN کمک میکند.

 توضیحات دستگاه :

دستگاه ریل تایم پی سی آر روتورژن Q از کمپانی آلمانی کیاژن  از  جمله کارآمد ترین و قابل اعتماد ترین دستگاه ها در زمینه ی ریل تایم به شمار می آید. این دستگاه دارای 5 فیلتر رنگی بوده و سیستم کالیبراسیون دستگاه به صورت اتوماتیک می باشد و نیازی به استفاده از رنگ ROX در خوانش ندارد. همچنین نیاز به کالیبراسیون های کوتاه مدت در آن وجود ندارد. دارای 3 پلتفرم یا روتور برای اجرای نمونه ها در حجم ها و تعداد متنوع می باشد.روتور های 100 تایی و 72 تایی قابلیت انجام واکنش در حجم 5 میکرولیتر را دارند و روتور 36 خانه نیز برای انجام تست ها در تعداد کم و حجم بالاتر بر روی دستگاه قابل نصب است. دارای طراحی سیستم چرخشی rotary است و دما را از طریق جریان هوا تنظیم می کند و  همین امر آن را در کنترل، دقیق تر و یکنواخت تر می کند. روتورژن Q 25 کیلوگرم وزن داشته و با طراحی زیبا و ابعاد  370 (پهنا) * 420 (عمق) * 275 (ارتفاع) میلی متر توسط شرکت آلمانی- استرالیایی بوده که توسط کمپانی QIAGEN به بازار عرضه گردیده است.

شما عزیزان میتوانید بر داشتن اطلاعات بیشتر و خرید دستگاه ترمال سایکلر  و همچنین برای مشاوره تست های مولکولی با کارشناسان ما در شرکت مانا تک در تماس باشید.

QIAGEN

مدل دستگاه

Rotor gene Q

تعداد کانال های رنگ

کاناله 6 / 5 / 2  د ر مدل های دارای HRM و فاقد  HRM

تعداد چاهک ها و حجم

100 /72/36 چاهک در حجم 0.1 و 0.2

سرعت رمپ دستگاه

رمپینگ سریع و negligible equilibration times for short run times

بیشتر بخوانید:آموزش تکنیک HRM برای شناساسی ژنوتیپ و جهش ها

صفحه نمایشگر

ندارد

حساسیت تشخیصی

1 الی 3 کپی از نمونه

ساخت کشور

آلمان

سایر مشخصات

فاقد زون

دارای طراحی سیستم چرخشی rotary است

دما را از طریق جریان هوا تنظیم می کند و

همین امر آن را در کنترل، دقیق تر و یکنواخت تر می کند.

کاربردهای بیشتر نسبت به دیگر دستگاه های ریل تایم

عدم نیاز به رنگ ROX برای نرمالیزاسیون

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
6 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
باقری
باقری
8 ماه قبل

سلام. خسته نباشید. میشه راجع به رنگ روتورها هم توضیح بدین لطفا. ممنون میشم…

اکبری
اکبری
8 ماه قبل

این دستگاه کارایی عالی داره و یکی از بهترین دستگاه های ریل تایمه، آیا دستگاه استپ وان پلاس هم موجود دارید؟ ما یه روتورجین داریم در مجموعه.

Fa En