سبد خرید شما
Fa   En

برای شما

پشتیبانی

تماس با پشتیبانی

شبکه های مجازی

  • اینستاگرام
  • تلگرام
  • ایتا

دستگاه ریل تایم مدل RealPlex 2 از شرکت Eppendorf

شرکت Eppendorf یک شرکت بین المللی و پیشرو در زمینه فناوری آزمایشگاهی است. این شرکت در سال 1945 توسط Hermann Eppendorf در هامبورگ، آلمان تأسیس شد و از آن زمان به عنوان یک تولید کننده معتبر و تأمین کننده تجهیزات آزمایشگاهی به شناخته شده است.

Eppendorf در زمینه تولید و فروش تجهیزات آزمایشگاهی متنوع فعالیت می کند، از جمله سیستم های سانتریفیوژ، پیپت و میکروپیپت، سیستم های ذخیره سازی و یخچال های آزمایشگاهی، محیط های کشت سلولی، سیستم های PCR و تجهیزات آزمایشگاهی متنوع دیگر. این محصولات برای استفاده در صنایع پزشکی، تحقیقات علمی، داروسازی، زیست شناسی مولکولی و صنایع غذایی مناسب هستند.

Eppendorf برای کیفیت بالا، نوآوری و دقت در تولید تجهیزات آزمایشگاهی شناخته شده است. شرکت به طور مداوم در تحقیق و توسعه فناوری های جدید و بهبود فرآیندهای موجود خود سرمایه گذاری می کند. همچنین، با توجه به استانداردهای بینالمللی، محصولات Eppendorf در آزمایشگاه هایی که به دقت و قابلیت اطمینان بالا نیاز دارند، استفاده میشوند.

شرکت Eppendorf به عنوان یکی از رهبران صنعت آزمایشگاهی، در سراسر جهان فروش و خدمات مشتریان خود را ارائه می دهد. این شرکت دفاتر فروش و مراکز خدمات در بسیاری از کشورها دارد و با شبکه توزیع وسیعی در سراسر جهان فعالیت می کند.

به طور کلی، شرکت Eppendorf با تأمین کنندگانی که به دقت، کیفیت و نوآوری علاقه مند هستند، به عنوان یک منبع قابل اعتماد برای تجهیزات آزمایشگاهی شناخته میشود.

توضیحات دستگاه :

Eppendorf Mastercycler ep realplex 2  دستگاهی با طراحی قوی برای  تکنیک ریل تایم پی سی آر است. این سیستم که محصول کمپانی آلمانی EPPENDORF  می باشد ، آخرین برنامه های کاربردی PCR کمی را برآورده می کند.افزایش بسیار سریع دما، زمان‌های تشخیص کوتاه و برنامه‌ریزی سنجش بصری باعث صرفه‌جویی در زمان می‌شود، به طوری که می‌توان آزمایش‌های بیشتری را در هر روز با نتایج دقیق و قابل اعتماد انجام داد. انعطاف پذیری آن فراتر از مقایسه است – این سیستم کاملاً باز به شما امکان می دهد از لوله ها، صفحات و معرف های دلخواه خود استفاده کنید.

Mastercycler ep realplex 2 از نظر اندازه جمع و جور است، بنابراین می تواند تقریباً در هر آزمایشگاهی جا شود. ماژول realplex2 را می توان به راحتی با ماژول realplex4 جایگزین کرد. نرخ گرمایش و سرمایش عالی همراه با سرعت خواندن فلورسانس بالا، Mastercycler ep realplex را به یک دستگاه PCR در زمان واقعی بسیار سریع تبدیل کرده است. فناوری نوآورانه حفاظت از نمونه حرارتی Eppendorf از گرم شدن زودرس نمونه ها جلوگیری می کند، که به طور قابل توجهی تقویت محصولات غیر اختصاصی PCR را در طول این مرحله گرمایش کاهش می دهد.

Eppendorf Mastercyler

مدل دستگاه

eppendorf Real plex 2

تعداد کانال های رنگ

2 کاناله
تعداد چاهک ها و حجم دارای ظرفیت 96 چاهک 0.2 میکروتیوب یا یک پلیت 96 عددی

صفحه نمایشگر

ندارد
ساخت کشور

آلمان

بیشتر بخوانید:آموزش تکنیک HRM برای شناساسی ژنوتیپ و جهش ها

سایر مشخصات

رنج دمایی بلوک 99-4

رنج گرادیانت 20-1

رنج کنترل دمای گرادیانت 99-30

دستگاه کوچک

طراحی قدرتمند

دارای رمپ فوق العاده سریع

تایم شناسایی کوتاه

نتایج دقیق و قابل اطمینان

قابلیت آپگرید آسان  upgrading

 

 

 

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
یادگاری علی
یادگاری علی
10 ماه قبل

با سلام
مرسی از مطلب شما.
آیا با این دستگاه میتونیم تست HPV تو آزمایشگاه ستاپ کنیم؟

مهلا شهریاری
7 ماه قبل
پاسخ به  یادگاری علی

سلام دوست عزیز
بله شما هر تستی که داشته بشید میتوانید روی این دستگاه ستاب کنید
برای ستاب تست های خاص و روتین میتوانید با کارشناسان ما در تماس باشید.

Fa En