سبد خرید شما
Fa   En

برای شما

پشتیبانی

تماس با پشتیبانی

شبکه های مجازی

  • اینستاگرام
  • تلگرام
  • ایتا

دستگاه ریل تایم پی سی آر مدل Rotor Gene Q 2plex HRM

دستگاه ریل تایم مدل Rotor-Gene Q از شرکت QIAGEN

شرکت QIAGEN، یک شرکت بینالمللی فعال در حوزهی علوم زندگی و تکنولوژی مولکولی است. با بیش از ۳۵ سال تجربه، این شرکت به طور گسترده در زمینه های تحقیقاتی، تشخیصی و صنعتی فعالیت میکند. QIAGEN از تخصص و تجربهی خود در زمینه ی فرآیندهای استخراج و تجزیه وتحلیل نمونه های مولکولی بهره میبرد. با استفاده از تکنولوژی های پیشرفته ی مولکولی، ابزارها و کیت های آزمایشگاهی، این شرکت به محققان و دانشمندان در تحقیقات بیولوژیکال، ژنتیک، ژنومیک، پروتئومیک و تشخیص بیماری ها کمک میکند.ش

تولیدات QIAGEN شامل محصولات متنوعی از جمله کیت های استخراج DNA/RNA، کیتهای PCR و Real-Time PCR، کیتهای سیکوئنسینگ، تجهیزات استخراج و تصفیه ی نمونه ها و نرم افزارهای تحلیلی مولکولی است. این محصولات با دقت بالا، کیفیت برتر و قابلیت تکرارپذیری بالا، توانسته اند به یک انتخاب محبوب برای محققان و کاربران در سراسر جهان تبدیل شوند.

با توجه به نیازهای مشتریان، QIAGEN متعهد به ارائه ی خدماتی و  مشاوره ای میباشد. تیم فنی و پشتیبانی این شرکت، مشتریان را در انتخاب و استفاده از محصولات و راهکارهای صحیح یاری میکند و به اطمینان از بهره وری بهتر از محصولات QIAGEN کمک میکند.

 توضیحات دستگاه :

دستگاه ریل تایم پی سی آر روتورژن Q از کمپانی آلمانی کیاژن  از  جمله کارآمد ترین و قابل اعتماد ترین دستگاه ها در زمینه ی ریل تایم به شمار می آید. این دستگاه دارای 5 فیلتر رنگی بوده و سیستم کالیبراسیون دستگاه به صورت اتوماتیک می باشد و نیازی به استفاده از رنگ ROX در خوانش ندارد. همچنین نیاز به کالیبراسیون های کوتاه مدت در آن وجود ندارد. دارای 3 پلتفرم یا روتور برای اجرای نمونه ها در حجم ها و تعداد متنوع می باشد.روتور های 100 تایی و 72 تایی قابلیت انجام واکنش در حجم 5 میکرولیتر را دارند و روتور 36 خانه نیز برای انجام تست ها در تعداد کم و حجم بالاتر بر روی دستگاه قابل نصب است. دارای طراحی سیستم چرخشی rotary است و دما را از طریق جریان هوا تنظیم می کند و  همین امر آن را در کنترل، دقیق تر و یکنواخت تر می کند. روتورژن Q 25 کیلوگرم وزن داشته و با طراحی زیبا و ابعاد  370 (پهنا) * 420 (عمق) * 275 (ارتفاع) میلی متر توسط شرکت آلمانی- استرالیایی بوده که توسط کمپانی QIAGEN به بازار عرضه گردیده است.

شما عزیزان میتوانید بر داشتن اطلاعات بیشتر و خرید دستگاه ترمال سایکلر  و همچنین برای مشاوره تست های مولکولی با کارشناسان ما در شرکت مانا تک در تماس باشید.

QIAGEN

مدل دستگاه

Rotor gene Q

تعداد کانال های رنگ

کاناله 6 / 5 / 2  د ر مدل های دارای HRM و فاقد  HRM

تعداد چاهک ها و حجم

100 /72/36 چاهک در حجم 0.1 و 0.2

سرعت رمپ دستگاه

رمپینگ سریع و negligible equilibration times for short run times

بیشتر بخوانید:دستگاه ریل تایم PCR مدل QuantStudio® 3

صفحه نمایشگر

ندارد

حساسیت تشخیصی

1 الی 3 کپی از نمونه

ساخت کشور

آلمان

سایر مشخصات

فاقد زون

دارای طراحی سیستم چرخشی rotary است

دما را از طریق جریان هوا تنظیم می کند و

همین امر آن را در کنترل، دقیق تر و یکنواخت تر می کند.

کاربردهای بیشتر نسبت به دیگر دستگاه های ریل تایم

عدم نیاز به رنگ ROX برای نرمالیزاسیون

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
6 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
باقری
باقری
10 ماه قبل

سلام. خسته نباشید. میشه راجع به رنگ روتورها هم توضیح بدین لطفا. ممنون میشم…

اکبری
اکبری
10 ماه قبل

این دستگاه کارایی عالی داره و یکی از بهترین دستگاه های ریل تایمه، آیا دستگاه استپ وان پلاس هم موجود دارید؟ ما یه روتورجین داریم در مجموعه.

Fa En